Bu Blogda Ara

12 Ocak 2010 Salı

kuşgecesi



günlerdir blog girmiyorum diye düşünüp duruyordum ama bu gece tam da bu gece bunu yazmalıyım diyeceğim bir şey oldu. odamda çıt çıkmaz halde ders calısırken kuş sesleri çığlık çığlığa dışardan... hayırdır inşallah hayırdır inşallah deyip camdan bi baktım ki aman yarabbi. dünyanın en güzel şehrinde en güzel manzara penceremi tıklatmış onu göreyim diye. onlarca kuş belki yüzlerce. gecenin karasında bembeyaz kuşlar hata beyaz değil böyle yıldız gibiler parlak. düşünün hele bi uçtuklarını hızlıca yıldız gibi. hayal gibi resmen.. kuşların yıldız olma hayali benim gerçeğimi hayal yapan. insan anlarda vardır ve anları yaşar ya o anı dondurdum pencereden gelen soğuk havayla ve ortak ettim karşı evin komşusunu mutluluğuma. iiki varsın penceresi istanbula açılan odam iiki varsın gecekuşlargecekuşlarıkuşgecesi...

2 yorum: