Bu Blogda Ara

24 Ekim 2009 Cumartesi

belki..

"bugün dünki gibi hatta bi önceki günki gibi trafik tıkalı hava sıcak. yine fazlasıyla sıradan bi yaşama ilişmeye çalışıyorum. Allah bilir yorgunumdur da işten güçten, işsizlikten güçsüzlükten. ilginç ama masallar yok artık.. hayallere tutunup uçamıorum da. elimden kaçıor sessizce süzülüyorlar ,havada izliyorum , gözden kayboluyorlar. kayboldukları an acıyor ve unutuyorum. zor.. erken uyanmak zor ..insanlara tahammül zor.. kalabalıkta yürümek zor.. istemeden gülmek konusmak zor.. hepsi zor da bi hayat kolay . zaman kolay geçmek bilmezken ikisi de bitişini görmek kolay. kısaca tükeniyorum tükeniyoruz , tükettiğim tüketttiğimiz gibi.kutuplarda güneşin doğuşunu seyretmek gibi olsa mutluluğu hissetmek ya da boşversek coğrafyayı da çiçek toplamaktan bahsetsek ya da herhangi bişeyden istediğimiz. o da mı zor acaba? konuşmak istediğim anlaşılmak istediğim bir konu var mı? evet var tebi. yok mu? olmaz mı hiçbir şey deilse de insan kendisi olmak ister ya beyhude bi çabayla o yüzden anlatsa insan..

belki?.

..birgünbelkilertükenirbelki.. "





karamsarım. evet böyle olmalıyım ki her harfinden hüzün akan bu yazıyı ağır ağır damlattım kağıda geçen sene bugünlerde.



karamsar mıyım? umudum var harekete de geçtim hayata dair. ama belkiler hala benimle. belki yapamaz mıyım ,belki korkar mıyım, belki koca bir hayal kırıklığı mı olurum diye. diye diye kurutuyorum kuruntularla içimi. öyle mi? belki..



karamsar değilim.. evet böyle olmalıyım ki her harfinden umut akıyor bugün hayatımın. belkilere galip geliyor içimde bir şeyler. ne olduğunu bilmiyorum ama bu aralar aldığım fazla motivasyonun yan etkileri olsa gerek. ("yüksek yerlerde" saklanıyormuş anladım büyüyünce.) yüksek yerlerde saklanasım var büyüyen ıfaklıklara yan etki olayım da istiyorum. yakında obua çalarak koşmak da isteyeceğim ondan korkuyorum. ama neden olmasın:) olur

"belki"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder